Foto: ipn.md |
Totodată, alți 529 de consumatori au fost avizați despre datoriile pe care le au față de Apă-Canal Chișinău, suma totală fiind de peste 1,6 milioane de lei.
„S.A. „Apă-Canal Chişinău” avizează săptămânal zeci de consumatori cu restanţe, indiferent de statutul juridic al acestora. În urma primirii avizelor de debranşare, majoritatea datornicilor, în doar câteva zile, îşi achită restanţele. Dar, spre regret, sunt cazuri când unii consumatori nu achită serviciile oferite şi sunt debranşaţi.
Conform legislaţiei în vigoare, debranşarea de la sistemul de alimentare cu apă potabilă rămâne a fi cea mai eficientă metodă pentru a disciplina consumatorii rău-platnici!, comentează angajații Apă-Canal Chișinău.
Datornicii vor rămâne fără apă potabilă până nu-şi vor achita restanţele. Pentru a beneficia de serviciile alimentare cu apă şi de canalizare, aceştia vor fi nevoiţi să achite nu doar datoria înregistrată, ci şi cheltuielile privind debranşarea/rebranşarea la sistemul de alimentare cu apă potabilă.
Adăuga comentariu