Un flux mai mare de apeluri s-au înregistrat, începînd cu 11 octombrie, de la reprezentanții administrațiilor publice locale, care au solicitat informații suplimentare privind listele electorale, notează Noi.md.
Tot în această perioadă, a crescut și numărul apelurilor de ieșire către autoritățile publice locale pentru a fi informate despre locul și timpul preluării listelor electorale tipărite de către Comisia Electorală Centrală și pregătite pentru ziua alegerilor.Din 5 octombrie, s-a atestat o creștere a apelurilor din partea cetățenilor, iar subiectele principale au ținut de cum pot verifica la ce secție de votare sînt arondați, cum se pot verifica în listele electorale, actele în baza cărora pot vota, detalii despre votarea la locul aflării și informații despre votarea conform înregistrării la domiciliu și/sau reședința valabilă.
Amintim că Centrul de apel pentru informarea alegătorilor funcționează de luni pînă vineri, între orele 8.00 și 17.00, iar apelurile pot fi făcute la tarif ordinar de la telefonul fix sau mobil din orice localitate a Republicii Moldova.
Adăuga comentariu