„Anunțăm că de astăzi, 15 iunie, revenim la orarul prestabilit. Totodată, vă informăm că pentru a îmbunătăți serviciile noastre am completat flota cu o aeronavă adițională. Astfel, în prezent, numărul total al avioanelor noastre a ajuns la 12. Pe această cale, din numele întregii echipe, FLYONE își prezintă scuze față de pasagerii afectați de schimbările orarului din ultimele zile. Prioritatea noastră este și va rămîne însă de a oferi călătorilor zboruri sigure. În acest context, ținem să menționăm că în perioada 9 – 14 iunie au fost anulate 9 zboruri, iar 110 curse din/spre Chișinău au fost operate cu aeronave proprii și închiriate, transportînd peste 18 000 pasageri, iar mai mult de 1 mie călători de la zborurile anulate și reținute au beneficiat de cazare și servicii catering”, se arată în mesajul companiei, notează Noi.md cu referire la realitatea.
De asemenea, Fly One mai anunță că:
„Pentru a răspunde solicitărilor pasagerilor, programul de muncă al serviciului suport clienți a fost extins. Astfel, cererile sînt analizate în regim de urgență și vor fi procesate în următoarele zile. Toți cei care au în continuare nevoie de suport, ne pot contacta la Call Center, dar pentru a reduce timpul de așteptare, rugăm călătorii să ne scrie pe email la adresa [email protected] sau pe rețelele de socializare. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că vom întreprinde toate măsurile necesare pentru a evita astfel de situații în viitor”.
Amintim că „FlyOne” a anulat zboruri în lanț de la și spre Chișinău. Administrația a venit cu scuze către pasageri, explicînd că trei avioane s-au defectat concomitent.
Adăuga comentariu