Johnn Axen, profesor la Școala de gestionare a resurselor și a mediului din cadrul Universității Simon Frezer (SFU), speră să schimbe acest lucru în noul studiu.
Într-un studiu finanțat de Institutul pacific pentru soluții climatice, Axen și coautorii Michael Volinețz, profesor SFU, și Patrick Ploetz de la Institutul Fraunhofer din Germania, au efectuat o evaluare în profunzime a politicii pentru reducerea transporturilor rutiere, a emisiilor și pentru a determina care politică în domeniul transporturilor auto funcționează, în ce combinații și de ce.
Coautorii identifică trei reguli care trebuie urmate: respectarea standardelor emisiilor mijloacelor de tansport, a standardelor de combustibil cu emisii scăzute de carbon și a cerințelor de vînzare a vehiculelor cu emisii zero (ZEV).
Cercetătorii observă că în prezent sînt necesare și măsuri suplimentare. Acestea includ taxe pentru drumuri și alte măsuri de îmbunătățire a călătoriilor active și a transportului public.
Adăuga comentariu