Inițiativa se referă nu numai la producția proprie a companiei, căreia îi aparține mai mult de 400 de mărci, inclusiv CIF, Domestos, Glorix, Coral, Omo și Persil.
O parte din sumă va merge pentru a ajuta partenerii din lanțul de aprovizionare să introducă noi tehnologii care să le permită să facă fără petrol.
Unilever a spus că va înlocui produsele petrochimice cu ingrediente obținute din plante și alge. Deocamdată, substanțelor chimice utilizate în produsele de curățare și spălare Unilever le revin 46% din amprenta de carbon a companiei. Înlocuirea lor cu ingrediente mai rezistente va reduce această cifră pînă la 20%.
Această declarație oficială a companiei a fost prima etapă a inițiativei Pure Future, care promite să atingă zero emisii de la produsele sale până în 2039.
Unilever a devenit prima corporație din sectorul produselor de uz casnic care a investit o sumă atît de mare în reducerea amprentei sale de carbon.
Adăuga comentariu