Lansat marţi pe platformă, acest serial în zece episoade pune în scenă două marionete care merg prin toată lumea pentru "a-şi satisface curiozitatea gastronomică şi a învaţa să gătească cu ingrediente proaspete", potrivit gigantului de streaming, transmite News.ro.
Cuplul Obama a semnat un contract pe mai mulţi ani cu Netflix pentru a produce programe diverse. Ei au dezvăluit deja documentarele "American Factory", pe care nu l-au produs direct, dar pentru care au cumpărat drepturile de producţie, şi "Crip Camp: A Disability Revolution" (nominalizat la Oscar).
Pentru Waffles şi Mochi (prima este o creatură păroasă cu urechi de vafe şi a doua a primit numele de la o patiserie japoneză) Michelle Obama interpretează un manager de supermarket care le oferă celor două marionete o căruţă magică cu care călătoresc pe glob.
"Mi-ar fi plăcut ca un astfel de program să fi existat şi cînd erau fetele mele mici", a explicat Michelle Obama într-un video promoţional. "Pentru că Waffles şi Mochi îi vor ajuta pe copii să iubească noile alimente şi să aibă obiceiuri alimentare distractive, cu imaginaţie şi cîteva glume bune".
În perioada cînd a locuit la Casa Albă, Michelle Obama a abordat problema alimentelor de tip "junk" lansînd un program de luptă contra obezităţii, cu un meniu echilibrat propus pentru cantinele şcolare.
Adăuga comentariu