Familia a procurat o foaie turistică pentru un sejur în Turcia. Ajunși la fața locului, membrii acesteia și-au dat seama că au fost cazați la un alt hotel decît cel prevăzut în contractul de servicii turistice încheiat cu agenția de turism din Moldova.
În urma insistenței de a li se oferi cazare în hotelul indicat în contract, turiștii, în ziua următoare, au fost transferați după solicitare.
Mare le-a fost mirarea cînd au văzut condițiile neconforme ale hotelului mult rîvnit, comparativ cu cele promise la momentul procurării foii turistice – lipsa piscinei, dereticarea odăii și schimbarea lenjeriei de pat o dată la 7 zile, telefonul și televizorul din odaie defecte și lipsa accesului la rețeaua Wi-Fi.
De asemenea, plaja din fața hotelului nu era curățată. O altă nemulțumire exprimată de turiști este asupra serviciilor de alimentație – produsele erau de o calitate inferioară, mesele și vesela murdară, iar personalul de deservire- necorespunzător.
La revenirea din călătorie, familia a depus o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. În urma acțiunilor întreprinse de către instituție, agentul economic a soluționat conflictul pe cale amiabilă, prin achitarea unei compensații în mărime de 40% din valoarea costului foii turistice.
În acest context, APCSP recomandă tuturor celor care urmează să achiziţioneze pachete de servicii turistice de la agenţiile de turism din Moldova să solicite informaţii complete despre pachetele de servicii ce urmează a fi contractate (în conformitate cu obligaţiile de informare impuse agenţilor economici din turism).
Adăuga comentariu